baju batik for M.A.T

Friday 18 May 2012

assalamualaikum...


selamat tengahari sume..yuhuuuuu..stok kain dah sampai..mari mari beli..
manyak cantik manyak mulah..hahaha..
okeh okeh..xde kaitan okeh nak bisnes kain tetengahari ni..


actually, sekarang ni bila nak tiba je musim mesyuarat agung kop. sume ALK menyuarakan bab baju seragam.. #agaknya la kut..saya x masuk mesyuarat pun selalunya#
tahun lepas dorang tempahkan baju kemeja..tapi sayang seribu kali sayang.. ~sayang semuanya sudah terlambat ~ #ehh ehh..ternyanyi pula# haha.. xde kaitan okeh!..
baju yang dorang tempahkan tuk saya tak boleh nak pakai okeh!..streeessss mak nak oii..


ntah apa saiz dorang buat tuk saya!..dah cakap ukuran bahu 14", knapa la ekau buek 15"..sapa ajar ni..? xnak dengar cakap orang!..huhh..bengang tau..baju besar gedabak..lengan nya jangan cakap la, 3tangan sebesar saya kut boleh masuk..boleh bayangkan tak?.. belum lagi yang lain-lain..dengan senget nya.. #harus kena sekeh orang macam ni# haha


kolarnya pun senget..adoyai nya punnnn.. #bak kata johan#.. kalau la tahu akan jadi camtu rela i tempah sendiri okeh..biar lah kuar duit sendiri pun, yang pnting boleh pakai..la ni baju tu terlipat cantik duk diam diam dalam almari.. #sedih tau#
boleh pula bila call orang yang ambik tempahan tu dia kata x boleh nak repair??..hey, awak yang punya salah okeh!..dah la mahal, pastu saya langsung x boleh pakai..last-last mesyuarat agung last year my mum pujuk jaitkan 1 baju baru tuk i.. ni yng best ni..syng mak tau #bodek#..haha  ;-)


disebabkan xnak menangung risiko mcm tahun lepas #agaknya la kut# haha, bos arahkan sorang alk beli kain..dah beli masing-masing hantar jait sendiri..yuhuuuu..tahun ni saya merasa la pakai seragam dengan ALK dan JAD.. #tangan dibahu mata ke atas# sila praktikkan..haha..
ha..ni yang sayang lebihhh kat bosss bossss ni..haha..sebab kebajikan saya terjaga..  Ya Ampun..perasan nya tuan blog ni..haha..





cantik tak??..batik pula tahun ni..even ada yang rasa xcantik pun, harus kata cantik okeh!..confirm cantik bila dah siap..


lagi cantik kalau saya yang pakai..haha.. perasan! #pengsan#



Post a Comment