tak paham laa.. ;-)

Thursday 14 June 2012

assalamualaikum..


ishhh..tak paham la..memang tak paham..tak paham dengan diri sendiri..hahaha..


perasan tak, kadang saya suka post kat fb kata keje banyak, nak cepat-cepat siap sebab nak cuti..hahaha..
kalau x perasan pun, perasan-perasan kan la eh..
kalau tak pun saya akan cakap macam ni..alahai, ngantuk..tak tahu nak buat keje apa harini..


ish..teruk kan..semalam dan kelmarin-kelmarin saya ada post 2 perkara diatas tu kat Fb..


bila saya kata banyak keje, adk ada komen kata nak gaji lebih..hahahaha..sapa la yang ajarkan..akak awak bukan buat OT pun..dah tntu-tntu jawapan saya, 'bos akak kan syng akak..'..haha.. xpaham kan..kenapa mesti macam tu..apa kaitan keje banyak dengan bos??..


ok..semalam post macam ni pula.. ngntuk, tak tahu nak buat keje apa..pastu abg sedara komen..siap cakap camni..ada keje merungut..xde keje pun merungut..hahaha..
saya pun tak paham okeh!..xpaham dengan diri sendiri..saya merungut eh..
hahahaha..rasa nak pecah perut gelak..rupanya ada yang perasan kan, saya ni banyak kje pun nak post kat fb..xde kje pun nak post juga..


sebab tu la saya kata saya tak paham!..saya xpaham kenapa saya kata camtu..tapi saya bukan merungut pun..cuma saya bosan kalau xde keje..  =)
hehehehe..




kalau ada pokok getah, confirm dah g noreh bila xde keje..hahaha.. #sapa ajar ni??#
xpaham betul..ahaakss..

7 comments

  1. haha.! pandai ke menoreh getah? ayah ada kebun getah. mai sini tolong noreh. :D

    ReplyDelete
  2. haha.. xpandai..kalau ada yng sudi ajarkan, boleh la kut..hahaha..
    mklum la, noreh lagi kaya dari orng kje gov..haha

    ReplyDelete
  3. haha.! sama lah. ayah pun tak pandai noreh, harap ade kebun getah je. :p

    ReplyDelete
  4. oO..yeke..harap xcuba2 bljar noreh ke?..hihi..
    untung menoreh zaman sekarang ni..cpat kaya..hehe

    ReplyDelete