Hadiah Ke-2 Saya Dah Terima!!

Friday 4 January 2013

assalamualaikum..

alhamdulillah.. hadiah yang ke-2 dari dunia blogging dah diterima.. syukur alhamdulillah.. rezeki.. :)

pada mulanya saya suka-suka je join.. pastu memikirkan perlu kesungguhan, maka saya buat la tiap-tiap hari mengikut pada arahan.. :)

segmen yang saya maksudkan yang ni :


click gambar tu untuk ke entry yang dimaksudkan..

terima kasih kak maz.. akhirnya dapat juga saya merasa cheezemaz ni..hehe.. nanti balik boleh la terus buat..

nak tayang sikit bukti hadiah dah sampai boleh? ;)

 ha, cuba teka apa dalam tu.. hehehe
v
v
v
v
v
v
v
v
v

 eh, dalam plastik lagi??  :)

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ok la, meh nak tunjuk apa dalam dia ye.. :)
v
v
v
v

taraaa... ;)


serbuk keju yang macam cheese wedges kfc tu.. confirm sedap!!..

tadi saya keluar ke tesco jap.. bukan la nak beli barang pun.. cuma nak check kan gaji adik yang dapat tentera tu dah masuk ke belum.. pastu terfikir nak beli fiskis kucing ke tak.. last-last cakap nanti je la..

sampai pejabat nampak sorang abang naik moto ni.. orang hantar surat tu.. punya la kelam kabut parking kete.. pastu time saya dah kuar kete tu, abang tu turun balik.. nasib dia tegur.. dia cakap keje koperasi ke.. bila saya kata ye, terus dia suh sain resit..

kalau terlambat satu minit, melepas saya nak terima hadiah harini.. syukur sangat-sangat.. 

saya kuar pun waktu makan..ingatkan dorang tak datang dalam kul 1.. sebab selalu pukul 12 camtu dorang sampai..pastu time orang dah kalut nak solat jumaat kan..

akhirnya, berbaloi juga saya join segmen2 ni.. :)

*semangat juga untuk kawan-kawan yang lain* :)


16 comments

  1. waa~ tahniah akk., ^^

    ReplyDelete
  2. cik zaniff :
    lissa lalissa :
    annyss aleeya :

    -tima kasih semua.. :)

    ReplyDelete
  3. dikbi kamaruddin :
    -tima kasih kak.. :)

    ReplyDelete
  4. wah! tahniah..kite pn dpt jugak hadiah ni..tapi tgu posmen ni xdtg lagi~ name kite bwh name awk :)

    ReplyDelete
  5. tahniah ... nnt anta ckit erk. hehehhh

    ReplyDelete
  6. wahh..tahniah kak.. farah nak jugakkk..hee

    ReplyDelete
  7. Farisha Lyssa Farish :
    -oo, yeke..rezeki kita bersama la yerk.. ^_^

    Yana Aina :
    -hehehe..mekasih.. hantar skit? takut tak cukup la pula..ahaha.. :p

    Farah.Fauzi :
    -hehe..tima kasih.. nak jugak? meh akk cuap meh.. :p

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..
    rezeki orang kata. hehe tahniah :)

    ReplyDelete
  9. chef raziq :
    -tahniah untuk awk juga.. :)

    didiey :
    -tima kasih didiey.. :)

    ahsfantasy Ryu :
    -tima kasih..tak sangka juga..rezeki.. :)

    ReplyDelete
  10. ala..terlupa hari tu nak join..hehe..tangguh2 nak buat entry dah lupa..aishh..melepas..hehe..waa..tahniah ye akak. Akak memang murah rezeki..saya ni dapat je menang GA tapi hadiahnya tak ada.sobs sobs. Tahniah sekali lagi kak.

    ReplyDelete
  11. nurul aini :
    -tima kasih dik..alhamdulillah.. :) nanti kalau ada lagi yang macam ni, join cepat2 tau.. :) eh, menang GA tapi takde hadiah?? knpa macam tu?

    ReplyDelete