DAPAT HADIAH LAGI ??

Wednesday 27 March 2013

assalamualaikum/salam sejahtera..

cerita semalam.. baru harini nak menaip kat sini.. semalam pos laju datang pejabat.. then dia tanya  sapa yang nama sekian..sekian.. so saya cakap la tu saya..

pastu dia hulurkan bungkusan pos laju ni..


pastu rasa-rasa la apa barang dalam tu.. tetiba terlintas ada teddy bear kecik ke dalam tu..hehehe.. sebab lembut je..

bila buka dalamnya tengok hadiahnya ni..


memula tu macam confius.. rasanya benda ni tuk pakai kat rambut kan? saya ni blur-blur sikit..sebab xpernah pakai bnda camni..hehehe..

pastu fikir-fikir balik, hadiah ni mesti dari saya join segmen ni.. sebab haritu sis noor ada minta details.. so, saya agak dari dia la..sebab xde pula saya menang segmen lain..hehehe..

apa-apa pun tima kasih atas pemberian ni ye.. :)

21 comments

  1. bestnya dapat hadiah..
    anyway congrate yunk..=)

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat hadiah...tahniah

    ReplyDelete
  3. tahniah ... wahh murah rezeki ^^

    ReplyDelete
  4. sally samsaiman :
    zaza nizam :
    nory zoulkefle :
    iu-hazirah :
    yana aina :
    adzairdawati makdara :
    maria firdz :
    alyn roslan :
    puan zaniff :

    -mekasih semua..alhmdulillah..rezeki..hehehe

    ReplyDelete
  5. normi nieza :
    nurul aini :

    -mekasih.. ^_*

    ReplyDelete
  6. oo..dah sampai ye..harap sudi la terima vitamin rmbut tu..

    ReplyDelete
  7. tahniah...mintak satu bleh...nak warna merah gitu!!hakhakhak!!!

    ReplyDelete
  8. noor :
    -dah sampai dah semalam..mekasih.. wangi baunya.. ^_^

    zee suhaini :
    -hehe..tu la..warna warni..syng nak guna..hehe

    pheonix :
    -boleh2..mai la sini..hihihih..

    ReplyDelete
  9. bestnye dpt hadiah hehe tahniah..^_^

    ReplyDelete
  10. chef raziq :
    -mekasih..dapat hdiah mmng best..hihihik

    ReplyDelete
  11. tahniaaahh besnyee dpt hadiahh :)

    ReplyDelete
  12. mar haini :
    -mekasih mar.. :)
    mar pun blh dapat juga camtu.. :)

    ReplyDelete