Salam Terakhir 2013

Tuesday 31 December 2013

Assalamualaikum, selamat pagi..



alhamdulillah.. kita masih lagi bernafas sehingga ke akhir tahun 2013. macam tak percaya je harini hari last untuk tahun 2013. kita berjumpa lagi esok di tahun baru ye.. :)

banyak juga pengalaman dalam tahun 2013 ni yang terlakar. nanti saya nak review la antara kenangan yang terukir dalam tahun 2013 ni.. Ya Allah.. betul-betul cepat masa berlalu kan.

dan untuk tahun 2014 ni, insyaAllah banyak juga perkara baru yang akan berlaku. itu semestinya. macam-macam perkara boleh terjadi kan. hope biarlah yang lebih baik buat kita semua. InsyaAllah..

dan start 02 jan 2014 ni, saya mungkin akan kurang blogwalking blog kawan-kawan semua. yup, tu yang saya nampak salah 1 perubahannya. insyaAllah blog masih ter-update selagi masa mengizinkan.

saya akan last kerja di koperasi ni sehingga hujung februari 2014. so start dari 02 jan 2014 ni, dah ada pekerja baru a.k.a pengganti saya di sini. walaupun tugas saya kat sini tidaklah sebesar mana, tapi saya dah diamanahkan untuk memberi tunjuk ajar buat pekerja baru ni..

so, mungkin saya akan berblog pun waktu malam. itupun kalau keadaan mengizinkan. entry pun akan autopublish. buat malam tu siap-siap. actually pengganti saya ni anak orang dikenali di koop ni. so, sila jangan buat perangai nak update blog, blogwalking time kerja. hehehe

harini juga hari last saya bekerja sorang sorang. bekerja tanpa dipaksa, tanpa perlu endahkan orang lain. sobbb.. pasti akan rindu suasana ni.. start khamis ni dah ada kawan. hope pekerja baru tu dapat buat yang lebih baik lagi dari saya ni..

so, kalau saya kurang blogwalking, janganlah mara ye.. saya dah inform awal-awal. kita semua tak kan lari dari perkara macam ni kan.. ^_^

yang penting, jangan lupakan saya tau.. sayang korang semua.. ^_*  

♥♥♥

16 comments

  1. tak lama lagi mimie nak resign ya..apa pun mudahan mimie bahagia d tahun baru nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. nak resign then ikut husband.. insyaAllah.. :)

      Delete
  2. SEMOGA AKAK SUCCESS DI TAHUN BARU INI

    ReplyDelete
  3. Happy New Year!!

    Jemput singgah belog saya join segmen http://tsukinano.blogspot.com/2013/12/zoomlabuan-bersama-diari-aima.html

    ReplyDelete
  4. Xpe Mimie..mana yang sempat mimie terjah la. Janji siap keje yang diamanahkan. All the best ya.

    ReplyDelete
  5. mimie, hepi new year....

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    ReplyDelete
  6. Don't worry sis ...won't forget you XD hehehee :D

    ReplyDelete
  7. dah dapat kerja baru ke?
    apa pun...slmt tahun baru :)

    ReplyDelete
  8. harap 2014 miemie ade baby. hihi
    :D

    biasalah dah diberi tanggungjawab kan
    kena buat sehabis baik ;)
    selamat tahun 2014

    ReplyDelete
  9. sabar ye sikit lagi.
    mimie, selamat tahun baru dear

    ReplyDelete
  10. happy new year!!!!hope u'r always happy wif mr.hubby.....happy new year!!!

    ReplyDelete
  11. Nanti mimie kerja kat mana? Nnt pindah gemas eh dear? Sonok nya dok dgn suami..

    ReplyDelete
  12. ok. xlupa. x sabar nk tunggu mimie pindh ikut suami.. syok tau bila dok dekat dgn husband. hihi.

    ReplyDelete