Hadiah Sebagai TOP Komentar

Thursday 6 March 2014

Assalamualaikum & selamat petang semua.

erm, update cerita pasal lain pula la.. nanti asik cite pasal baby, takut ada yang jemu pula.. ada je cite pasal baby lagi yang saya nak share.. nanti saya share ye.. :)

harap kawan-kawan tak jemu la baca blog saya ni, walaupun adakala saya tak balas kunjung pun kat blog awak-awak semua.. kepala asik pening je.. nanti malam ke, saya share pasal baby lagi ye.. :)


sebelum saya terlupa, baik saya buat entry ni.. haritu punya cerita. saya sebagai salah seorang TOP Komentar di blog kak ena.. bukan kerana hadiah semata-mata ye. kadang kalau saya dah ralit dengan 1 blog tu, saya terjah je habis-habis. senang. sebab saya kadang tak dapat nak terjah selalu.

ni la hadiah yang saya dapat. comel keychain tu.. :) mekasih kak ena.. :)



ohh, ya.. untuk TOP komentar saya yang last year tu, dah ada. cuma sekarang ni sy balik je dah kepenatan. pastu xleh nak hadap benda tu. tu yang tak terpos2 lagi tu.. minta maaf ye. insyaallah minggu ni juga saya poskan..

17 comments

  1. Assalamualaikum mimie, taniah awak. alhamdullilah murah rezeki baby. jaga kesihatan baik2 ye. vitamin jangan skip2 macam sheila dulu-dulu. hehehee ~~~

    ReplyDelete
  2. COMELNYA KEYCHAIN TU... CONGRATS

    ReplyDelete
  3. hehehe mimie pon selalu komen2 blog eka. tq mimie

    ReplyDelete
  4. ehhh comel la..tq mimie selalu menyinggah blog lya

    ReplyDelete
  5. dia suh beli shaklee tu.hehe

    ReplyDelete
  6. Comey hadiah,.. Taniah Mimiey.. Rezeki baby ni.. =)

    ReplyDelete
  7. bestnyaaaa dapat hadiah. sape yg tak suka hadiah kan .hihihi tahniah awak

    ReplyDelete
  8. Tahniah..dlm pening2x msih lg jdtop komentar..jgn men2x . hihi

    ReplyDelete