Serah Diri !

Wednesday 17 September 2014

assalamualaikum..

harini pagi sy kena on the way ke hospital. kena serah diri. doktor tak bagi lebih masa. so pagi ni kena la pergi hospital. 

tak dapat nak bayangkan macam mana keadaannya.. tawakal je la..

harap-haraplah Allah permudahkan semuanya.

doakan saya ye moga-moga dipermudahkan segalanya..

If saya ada salah silap, saya minta maaf pada semua ye..

apa-apa saya akan update kemudian.

dan buat seketika mungkin saya tak dapat nak BW macam biasa.. kalau saya ada update tu, anggap la update curi-curi ye.. hehe..

16 comments

  1. semoga dipermudahkan yer Mimie.. berdoa banyak2..

    ReplyDelete
  2. Dah tiba masanya kuatkan smgt mimie

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  4. Semoga semuanya selamat dan dipermudahkan...

    ReplyDelete
  5. Moga dipermudahkan buat mimie. .bnyk2 berdoa...

    ReplyDelete
  6. semoga dipermudahkan...qminnn

    ReplyDelete
  7. SEMOGA DIPERMUDAHKAN...

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Doa dari kakak juga Mimie moga semuanya selamat dan dipermudahkan.

    ReplyDelete
  9. Ya Allah..mudahkanlah bersalin kak mimie. Allah lebih tahu yg terbaik. Moga di permudahkan..

    ReplyDelete
  10. oh dah sampai mase ye
    semoga dipermudahkan segalanya
    semoga ibu dan baby sihat walafiat :)

    ReplyDelete
  11. Semoga dipermudahkan dan selamat semuanya.

    ReplyDelete
  12. inshaallah
    semoga dipermudahkan segalanya & selamat semuanya
    kuatkan semangat mimie...

    ReplyDelete
  13. semoga dipermudahkan yea mimi, baca ayat nabi sulaiman tu tau.. kalau dah bersalin ti gitau yea

    ReplyDelete