Menang EPHYRA Tag & Win Di Instagram.

Wednesday 21 January 2015



Assalamualaikum.. Selamat Pagi..

Alhamdulillah. Rezeki Tag & Win di instagram saya dapat rasai EPHYRA Pack Premium. Allah.. Happy sangat-sangat sebab saya memang dah berniat nak beli. Cuma tengah tunggu masa yang sesuai je sebab harganya maklumlah, saya kan housewife.



Actually saya berharap juga rezeki dari Allah ni jika diizinkan untuk menang. Jika tak menang pun, saya dah berniat nak cuba juga produk EPHYRA ni pack trial. Macam saya kata tadi, sebab harganya juga saya nak beli pack trial tu. Bila saya dapat hadiah ni, sangat-sangat bersyukur kerana Allah permudahkan niat hati saya.



Sebenarnya juga saya dah aim produk ni dari mengandungkan Zahra. Tapi disebabkan mengandung, saya memang takut sikit nak mencuba apa-apa produk. Dah sebab tu juga saya berniat nak merasainya bila Zahra dah lahir.

Niat paling utama kenapa saya nak mencuba EPHYRA ni sebab untuk menambahkan susu badan. Alhamdulillah sehingga 4month usia Zahra dia masih lagi bfeeding sepenuhnya. Alhamdulillah.. rezeki buat Zahra kerana itu haknya. Dan kerana Zahra bfeeding la saya nak mencubanya kerana testimoni mengatakan ianya sangat baik untuk mummy yang bfeeding baby.




Saya dah start minum EPHYRA ni pada 19.01.2015. insyaAllah nanti saya akan review hasil dari menggunakan produk EPHYRA ni ye..

Terima Kasih EPHYRA



Alhamdulillah.. Saya juga telah menggunakan produk EPHYRA yang baru iaitu Ephyra Skin Bar. Dan hasilnya juga memuaskan..





24 comments

  1. Tahniah mimi... Ephyra memang terbaik...

    ReplyDelete
  2. Tahniah yang... mamabiha baru bercadang nak start sepenuhnya nie...

    ReplyDelete
  3. tahniah mimi!! wow wiii..
    rezeki..

    ReplyDelete
  4. sally ada nampak hari tu tapi lupa nak wish congrats! :)

    ReplyDelete
  5. tahniah mimie...best je kn bila menang something...

    ReplyDelete
  6. Tahniah Mimi. Lama tak singgah ke sini...

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  7. Tahniah mimie wah rezki besar tu

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum mimie, alhamdullilah. murah rezeki awak. bestnya. nanti review tauuu ~~~

    ReplyDelete
  9. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt! Dapat FREE EPHYRA SKIN BAR tauuu!!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    IG: ephyratopdealer
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. sedap kan rasanya ??? hee i told youu ...

    ReplyDelete