Tempahan 30set brooch.

Monday 14 September 2015

Assalammualaikum.. Hai readers..

Pagi isnin ni marilah kita mulakan perkongsian entry yang baik baik. Entry kisar tentang rezeki. Mana tahu lepas ni Allah permudahkan segala urusan kita dalam mencari rezeki kan..

Ni rezeki bulan 8 yang saya terima. Alhamdulillah.. Saya terima tempahan 30set brooch dari ummi rania. Mesti kenal dengan ummi rania yang pandai masak tu kan.. Hihi..



Alhamdulillah.. Pembuka rezeki buat saya. Walaupun hasil kerja tangan saya tak seberapa, tapi ni kali kedua ummi rania buat tempahan dengan saya.. Syukur Alhamdulillah.. Hanya itu yang termampu diluahkan..



Maaf sangat ye ummi rania.. Tak sempat nak buat extra sangat tuk bagi gift. In shaa Allah, kalau ada rezeki lagi ummi rania tempah, kta bagi extra ye. :)
Mekasih buat ummi rania sebab buat tempahan yang banyak untuk diberi pada geng mengaji tok rania. Moga ummi rania sentiasa dimurahkan rezeki juga.

Amen..

Macam biasa la, sesiapa nak buat tempahan boleh whatsApp saya ye.. 011-24181178. Kalau nak PM di page Cinta Itu Indah pun boleh. :)

5 comments

  1. wahhh! cantiknya brooch-brooch tuu ^^ rezeki2 :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah
    mimie, rasanya ciksu x nmpak pon kaler orange hijau tu . mak ciksu dh ambil warna tu rasanya..
    sbb warna tema majlis rania hri tu..

    ReplyDelete
  3. wah ciksu yg tempah ekk :)
    alhamdulillah...

    ReplyDelete