Blogwalking | Dimana Pembaca Saya??

Tuesday 15 December 2015

Assalammualaikum.. Morning readers..

Sekarang ni agak sangat terhad nak blogwalking. Bukan sombong. Tidak sama sekali. Internet tersangat terhad. Sesungguhnya saya rindukan zaman blogging yang dulu. Rindukan zaman saya kerja.. Rindu.. Semua hanya sebuah kenangan indah buat saya..



Saya akui, bila tak blogwalking ke blog kawan kawan, agak susah juga kawan kawan nak menyinggah ke teratak usang reput menanti roboh ni. Pentingnya blogwalking, kita saling beramah mesra each other kan.

Sejak tak aktif setahun yang lalu, terlalu banyak perubahan yang saya nampak. Ketara. Dulu, kita boleh nampak kawan yang rajin singgah ke sini, tapi sekarang... Kosong.. Kosong.. Kosong.. :(


Maafkan saya.. Sesungguhnya saya masih mengingati semua kawan kawan saya. Cuma keadaan je kurang mengizinkan.. Alangkah indahnya kalau dapat blogwalking kawan kawan selalu.. :')

#JanganPernahLupakanSayaYe

15 comments

  1. Kita x pernh lupakn awak..da klpgn pasti lya singgah cne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih lya.. Lya mmng x pnh putus singgah sini.. :)

      Delete
  2. bila ada kelapangan singgah2 la di blog abam ye?

    ReplyDelete
  3. Sal singggah sini...moga sihat selalu...

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...

    Insaallah.. mselim3 visit mana2 kekawan blogger yg lain.. mana yang sempat. Insaallah sesiapa datang komen blog mselim3 akan komen balik .

    mselim3

    pls: cuma cepat atau lambat aje, datang tetap datang.

    ReplyDelete
  5. hehehe...saya singgah...memang benar..kekadang masa agak terhad...sibuk dengan kerja hakiki harian...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. Selamat pagi. Kdg2 byk kekangan mmg x sempat nk blogwalking.

    ReplyDelete
  7. salam kak yana singgah ugak kalau sempat

    ReplyDelete
  8. dtg singgah..sama lah dengan saya..tabahkan hati :)

    ReplyDelete
  9. betul..kdg2 ms terhad sgt.. nak2 nak masuk dua anak ni..

    ReplyDelete