Header Blog Dari Lissa Melissa

Wednesday 6 January 2016

assalamualaikum.. hai readers.


ada yang tengah pening nak mencari siapa yang boleh designkan header? cantikkan header baru saya ni? hehehe..

ohh, ya.. saya minta adik cantik si Lissa Surihani  Melissa ni buatkan header cantik sesimple ni.. dari dulu lagi suka tengok header header blog dia. sebab saya sukakan sesuatu yang simple. sebab tu selalu sangat berkenan dengan header blog dia..

baru ni blog saya ni dikemaskini. nak kan aura baru untuk dunia blogging 2016 ni. jadi buat sedikit pembaharuan. dan minta adik lissa ni create kan 1 header yang simple.

alhamdulillah.. ni la hasilnya.. sangat sangat puashati buat hati saya..

kalau kawan kawan berminat nak kan headers yang cantik, kemas sesimple macam ni, boleh terjah blog LISSA ye.. :)


ok.. kalau susah sangat, klik je pada header blog lissa ni ye.. jangan segan segan. peramah orangnya.. :)

4 comments

  1. salam tula perasan jugak header baru akak, moga terus semanagat menulis :)

    ReplyDelete
  2. waaaah.. cantik... kemas ja

    ReplyDelete
  3. hihi *malu* >///< terima kasih, kak mimie :D

    ReplyDelete
  4. Owh... Antara top komentor blog saya ni.. Berbakat dia rupanya... Cantik comel...

    ReplyDelete